یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

حوزه/ پدر شهید سردار حاج اسماعیل صادقی ، مرحوم حاج ابراهیم صادقی روز گذشته بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و به روح مطهر شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیکر مطهر این پدر ایثارگر و ولایت مدار و خادم اهل بیت (ع)  روز جمعه سوم مرداد در  زادگاهش روستای بیدهند قم تشییع و خاک‌سپاری شد.

اسماعیل متولد سال ۱۳۳۶ از روستای بیدهند قم است، پدر نامش را اسماعیل نهاد و از خدا خواست تا او را سالم نگه دارد تا در ترویج دین حق خدمت گزار باشد و اسماعیل تا پای جان و تا آخرین قطره خون در دفاع از دین ایستادگی کرد.

سردار حاج اسماعیل صادقی ابتدا در جهاد اکبر پیروز شد و سپس در میدان کارزار با دشمنان در جهاد اصغر نیز به پیروزی دست یافت و سرانجام، مسئول ستاد لشکر ۱۷ امام علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) در دوران دفاع مقدس در اولین روزهای سال ۱۳۶۴ پس از مجروحیت در عملیات بدر در بیمارستان به درجه شهادت نایل آمد.

مزار مطهرش در گلزار شهدای علی‌ابن جعفر (ع) قم در کنار سردار مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) قرار دارد.

استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران و اعضای کارگروه نخبگان ایثارگر حوزه در پیام های جداگانه رحلت این پدر بزرگوار را تسلیت گفتند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha