یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه خواهران در اصفهان از نگاه دوربين

حوزه/ مهلت ثبت نام طلاب خواهر در ۶ رشته تخصصی " فقه و اصول"، " تفسیر و علوم قرآن"، " تبلیغ"، " فلسفه و کلام اسلامی"، " اخلاق و تربیت اسلامی" و " ادبیات عرب" در مقطع سطح سه حوزه علمیه خراسان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تا ۱۰ مرداد تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، ثبت نام سطح سه ویژه خواهران این حوزه، توسط ۲۰ مدرسه علمیه تخصصی خواهران از اول خرداد آغاز و تا ۱۰ مرداد ۹۹ تمدید شد و مصاحبه علمی نیز از ۲۰ مرداد تا ۶ شهریور انجام می شود.

اداره آموزش خواهران معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان اقدام به جذب و پذیرش طلاب خواهر در ۶ رشته تخصصی " فقه و اصول"، " تفسیر و علوم قرآن"، " تبلیغ"، " فلسفه و کلام اسلامی"، " اخلاق و تربیت اسلامی" و " ادبیات عرب" در مقطع سطح سه برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ کرده است.

نظام آموزشی سطح۳ خواهران به صورت سالی واحدی می باشد و داوطلبان با اتمام سطح دو یا کارشناسی از دانشگاه مطهری، دانشگاه امام صادق(ع) و طلاب ایرانی جامعه المصطفی(ص)؛ داشتن حداقل معدل کل ۱۴ و عدم منع قانونی از ادامه تحصیل؛ می توانند در آزمون جذب و پذیرش تحصیلات تکمیلی خواهران حوزه علمیه خراسان، شرکت کنند.

گفتنی است، داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۳۲۰۰۸۱۷۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha