جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/آزمون دوره امداد ونجات کمکهای حلال اهمر ویزه رانندگان مرکز مدیریت حوزه

حوزه/ امروز یکی از دوره های ضروری، امداد و نجات است؛ لازم است طلاب و روحانیون با این مباحث آشنا شوند و در همین رابطه سازمان حلال احمر بیش از پیش آماده هر گونه همکاری با حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام مهدی پناهی، کارشناس ستاد حوزوی بحران های غیر مترقبه حوزه در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری دوره اختتامیه امداد و نجات برای رانندگان مرکز مدیریت حوزه در قم، گفت: امروز شاهد برگزاری دوره اختتامیه امداد و نجات با حضور داوطلبین در قم هستیم. در تلاش هستیم تا دوره تکمیلی آن را بعد از تعطیلات حوزه های علمیه برگزار کنیم.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره آشنایی خانواده های طلاب با دوره های امداد و نجات برای کمک رسانی بهتر به مردم آسیب دیده در مباحث سیل، زلزله و... و در همین رابطه برگزاری دوره های امداد و نجات برای رانندگان مرکز مدیریت حوزه نیز برگزار شد.

حجت الاسلام پناهی گفت:  این دوره از سوی رانندگان استقبال خوبی شده است، چرا که بر هر راننده ای لازم است با مباحث امداد و نجات آشنایی داشته باشند تا بهتر بتواند در حوادث جاده ای کمک کار و همیار آسیب دیدگان باشد.

کارشناس ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه حوزه بیان داشت: امداد و نجات در کوهستان، خاموش کردن آتش، احیای قلبی از دیگر دوره های است که از سوی ستاد بحران غیر مترقبه حوزه برای رانندگان برگزاری می شود.

وی عنوان کرد: امروز یکی از دوره هایی که لازم و ضروری است امداد و نجات است. لازم است طلاب و روحانیون با این مباحث آشنا شوند و در همین رابطه سازمان هلال احمر بیش از پیش آماده هر گونه همکاری با حوزه های علمیه است. در این مورد تفاهم نامه هایی بین دو نهاد صورت گرفته است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha