پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پوستر همایش

حوزه / همایش کشوری روز ملی مهارت و کارآفرینی با حضور طلاب سراسر کشور به‌صورت مجازی، به همت مرکز معرفت افزایی و مهارت‌آموزی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌گردد.

سجاد قمری فام، دبیر اجرایی همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد پیرامون این برنامه گفت: در این همایش دکتر توسط هاشمی، رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره برنامه‌های این سازمان در راستای ارائه خدمات مهارت‌آموزی به طلاب سخنرانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: سردار فرجی، فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی ستادکل نیروی‌های مسلح نیز در این همایش درباره فرآیند اعزام سربازان طلبه نکاتی را بیان می‌کند، همچنین برنامه‌های این نهاد برای مهارت‌های تبلیغی سربازان طلبه و ثبت در سامان سرباز ماهر سخنرانی خواهد کرد.

قمری فام با اشاره به سخنرانی رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی پیرامون گسترش طرح مهارت‌آموزی در میان طلاب و دانشجویان، گفت: سخنران پایانی این همایش ملی، حامد عاملی مدیر مرکز مشاوره و آموزش‌های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان خواهد بود که پیرامون عملکرد مرکز مدیریت حوزه خراسان در راستای گسترش طرح مهارت‌آموزی طلاب گزارشی ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، همایش کشوری روزی ملی مهارت و کارآفرینی سه‌شنبه ۷ مردادماه ۹۹، ساعت ۱۰ صبح، با حضور طلاب سراسر کشور، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش می‌توانند با مراجعه به کانال‌ مرکز مهارت‌آموزی و معرفت افزایی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نشانی @maharatAmoozi_razavi_un و کانال مرکز مشاوره و آموزش‌های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان به نشانی@edu_hozehkh۹۷ در پیام‌رسان‌های سروش و ایتا اقدام به ثبت‌نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha