پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کشتارگاه

حوزه/ مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: ذبح قربانی عید قربان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشتارگاه قم دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امیر حاجی‌زاده امینی طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه طرح نذر قربانی امسال نیز همانند سال گذشته با نیت توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان دنبال می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته در عید قربان بیش از ۶۰۰ رأس گوسفند با مشارکت عموم مردم تهیه و در میان نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد: آستان مقدس علاوه بر اینکه طی ایام مختلف سال با نیت‌هایی از جمله عقیقه و کمک به نیازمندان نذورات مردم را جمع‌آوری و اقدام به قربانی می‌کند، در نیمه شعبان، عید قربان و عید غدیر نیز طرح نذر قربانی را با مشارکت عموم مردم دنبال می‌کند.

مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه نیمه شعبان نذر قربانی دو هزار و ۵۰۰ نفر برای تهیه گوشت قربانی مشارکت داشته‌اند، گفت: در ماه رمضان نیز ۲۹۰ بسته از گوشت‌های قربانی میان نیازمندان توزیع شده است.

وی گفت: امسال ذبح قربانی در روز عید قربان و ایام تشریق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشتارگاه شهر مقدس قم با نظارت کارشناسان دامپزشکی انجام می‌شود و آماده‌سازی و بسته‌بندی گوشت‌ها نیز توسط یک شرکت دارای مجوز دنبال خواهد شد.

حاجی‌زاده امینی با بیان اینکه طرح نذر قربانی از چهارشنبه هفته گذشته ۳۱ تیرماه دنبال شده است، تصریح کرد: طی پنج روز اخیر مردم استقبال مطلوبی از این طرح داشته که طبق سنوات گذشته این استقبال در روزهای آینده افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

وی گفت: حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها امکان مشارکت در ثواب قربانی عید قربان را فراهم کرده و علاقه‌مندان با هر توان مالی می‌توانند در تامین گوشت قربانی نیازمندان مشارکت کنند.

حاجی‌زاده امینی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت مشارکت در قربانی عید قربان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها می‌توانند وجوه خود را به شماره کارت۶۰۳۷۶۹۱۱۹۹۵۰۳۰۸۷ در بانک صادرات به نام آستان مقدس واریز و یا با مراجعه به وب‌سایت نذورات حرم مطهر به نشانی https://nazr.amfm.ir/ و یا با شماره گیری #۲۵۱۷۴۱ از طریق تلفن همراه وجوه خود را پرداخت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha