جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهادت امام باقر(ع)

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه نهاوند گفت: در دوران امام محمد باقر (ع) با وجود سختگیری های بسیار بر شیعیان، اسلام حیاتی دوباره پیدا کرد.

محبوبه زمانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان گفت: در دوران امام محمد باقر (ع) با وجود سختگیری های بسیار بر شیعیان، اسلام حیاتی دوباره پیدا کرد، زیرا  مکتب های نو ظهور بسیاری دین را نشانه رفته بودند و این محاسبات و مبارزات دقیق امام باقر(ع) بود که جان دوباره ای به اسلام داد .

وی تصریح کرد : امروز ما طلاب نیز در همان جبهه امام باقر(ع) قرار داریم و هجمه های دشمنان را به هر روشی می بینیم و حس می کنیم، لذا باید با تمام تلاش و قوا مقابله کنیم.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه نهاوند افزود: از مهم ترین اقدامات امام باقر(ع) تاسیس حوزه های علوم دینی و تربیت شاگردانی بزرگ بود که امروز رشد و پیشرفت علوم دینی مدیون آن شاگردان است.

وی در ادامه به برگزاری مراسم ویژه شهادت امام باقر(ع) در فضای مجازی توسط گروه طلاب انقلابی تمدن ساز این مدرسه اشاره کرد و گفت: ما شیعیان جیره خواران اهل بیت(ع) هستیم و برگزاری مراسمات و زنده نگه داشتن مکتب این بزرگواران کمترین کاری است که می توان انجام داد.

 زمانیان در پایان بیان کرد: امید است از دریای بی کران علم اهل بیت(ع) بویژه مکتب امام باقر(ع) بهره ی کافی ببریم و بتوانیم با تاسی از قول و رفتار و کردار ایشان به قله ی معنویت و علم نائل آییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیف IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت همه کارکنان حوزه معصومیه سلام الله علیها، بالاخص مسئول فرهنگی حوزه، خانم زمانیان. عالـی بود.