پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دعای عرفه

روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم دعای عرفه در سراسر استان برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس اعلام ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا به سبب پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس و با توجه به شرایط استان، مراسم دعای عرفه، در سراسر آذربایجان غربی تا حصول اطمینان از سلامتی مردم عزیز برگزار نخواهد شد.

ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، به اطلاع می‌رساند مردم شریف می‌توانند از مراسم معنوی دعای عرفه که از شبکه‌های رسانه ملی و همچنین شبکه استانی نیز پخش خواهد شد کسب فیض نمایند.

با قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان آذربایجان غربی و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از شما مردم مؤمن می‌خواهیم، برای ریشه کن شدن کامل این ویروس، اصول بهداشتی را رعایت کرده و از دعا و توسل به درگاه ربوبی غافل نشویم تا به لطف الهی زمینه سلامتی و امنیت کامل را فراهم کرده و شاهد برگزاری مراسم معنوی و بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور عزیز اسلامی و آذربایجان غربی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha