جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه نقده

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی استکبار ستیزی و استقامت در راه حق را از پیام‌های مهم‌ غدیر عنوان کرد و گفت: مقابله با جهان‌خواران و مستکبرین عالم و مقاومت در راه حق از مهم‌ترین پیام‌های غدیر است و باید به دنیا این پیام مخابره شود و باید فقط به خدا اتکا و توکل کنیم.

حجت الاسلام محمود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت تبلیغ غدیر، اظهار داشت: همان‌گونه که حضرت ابراهیم (ع) در راه خدا از همه چیز خود گذشت و خدای متعال ایشان را به عنوان الگوی جامعه بشریت معرفی کردند، امام علی ( ع) هم بنا به فرموده پیامبر گرامی اسلام، در راه خدا از هیچ سرزنشی نهراسید و کسی نتوانست ایشان را وادار به عقب نشینی از هدف دین کند و در راه خدا ثابت قدم ماند و در وادی از همه چیز خود  گذشت. ما هم امروز وظیفه داریم این الگوی نمونه بشری را به تمام جهان معرفی کنیم.

وی، استکبار ستیزی و استقامت در راه حق را از پیام‌های مهم‌ غدیر عنوان کرد و گفت: مقابله با جهانخواران و مستکبرین عالم و مقاومت در راه حق از مهم‌ترین پیام‌های غدیر است و باید به دنیا این پیام مخابره شود و باید فقط به خدا اتکا و توکل کنیم.

امام جمعه نقده به بیانات امام حسین (ع) در دعای عرفه اشاره کرد و بیان داشت: حضرت سیدالشهدا (ع) در دعای عرفه به مردم این پیام را ابلاغ کردند که با تمام وجود به خدا وابسته هستند و در این راه از همه هستی خود خواهند گذشت و این همان امتداد پیام غدیر است که عمل به آن‌ها موجب رسیدن به ولایت الهی می‌شود.

وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم، اهل بیت(ع) را به دلیل عبد و خاضع بودن و فرمانبرداری از خداوند، مورد تمجید قرار داده است. ما هم اگر به روش اهل بیت(ع) عمل کنیم و تمام نیازها را از خدای متعال تمنا کنیم از هیچ کسی در دنیا نمی‌ترسیم و با این روش بر دشمنان پیروز می‌شویم و کلمه الله را حاکم می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha