جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رو در رو

حوزه/ مجله سیاسی «رو در رو» شبکه چهار سیما در برنامه پیش رو (پنج شنبه ۱۶ مرداد ساعت ۱۹) میزبان ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس و احمدنادری، عضو کمیسیون آموزش مجلس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این برنامه به بررسی راهکارهای عبور از تحریم و تحریف، در شرایط حاکم بر جامعه پرداخته خواهد شد. فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره تحریف و تحریم  به ‌مناسبت عید سعید قربان مانند همیشه یک مفهوم جدید به گفتمان مقاومت افزود و آن را مورد توجه قرار داد.

سیاه‌نمایی، بزرگ نشان دادن نقاط ضعف، کوچک نشان دادن و یا اختفای دستاوردها و موفقیت‌ها، تخریب چهره‌های پاک و سالم و مبرا کردن عناصر فاسد، از جمله استراتژی‌های دشمن در جریان تحریف است که  لازم بوده که قاطبه جامعه و عناصر جبهه مقاومت هوشیارانه این جریان را بشناسند و در مقابل آن اقدامات لازم را صورت دهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر با تأکید بر اینکه «به موازات جریان تحریم، یک جریان تحریف حقایق و واژگون نشان دادن واقعیات هم وجود دارد»، فرمودند: «هدف این جریان، ضربه زدن به روحیه مردم و دادن آدرس غلط درباره علاج تحریم است». آمریکایی‌ها در چارچوب تحریم‌ چند هدف دارند که در هدف کوتاه‌مدت با واژه‌سازی «تابستان داغ» کوشیدند ملت ایران را در برابر دولت و حکومت قرار دهند، در هدف میان مدت، تلاش کردند مانع پیشرفت کشور شوند و در هدف بلندمدت هم روی ورشکستگی اقتصادی ایران تمرکز دارند. هر سه هدف آمریکایی‌ها اما با هوشیاری ملت ایران، اتکاء به دانش بومی و تقویت اقتصاد ملی و جداسازی آن از نفت، با شکست روبه‌رو شده است. با وجود شکست سیاست‌های تحریمی آمریکا اما باید برای  بی اثر کردن تحریم ها هوشمندانه عمل کرد.

مجله سیاسی و هفتگی «رو در رو» کاری از گروه سیاسی شبکه چهار و به تهیه‌کنندگی شهریار افشاری‌پور و اجرای سیدحسین حسینی است که هر پنجشنبه ساعت ۱۹ به طور زنده روی آنتن می رود و به بررسی مهمترین مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز کشور و جهان می‌پردازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha