سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ دستاورد، به سرعت و بدون هزینه های رایج و هنگفت آماده سازی می شود و تلاش دارد عقبه تئوریک و معرفتی را برای سیاستگذاران، برنامه ریزان و مدیران کلان تهیه و تقدیم نماید و فرصتی را برای آنان فراهم آورد تا در جریان جدیدترین یافته های دینی درعرصه های تخصصی قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پس از استقبال از شماره های اول و دوم ویژه نامه تخصصی «دستآورد» که در موضوعٍ«اقتصاد مقاومتی» منتشر شد و نیز  شماره سوم که با موضوع «تمدن نوین اسلامی» تنظیم و تقدیم گردید، اکنون پیش شماره چهارم دستاورد با ادامه بحث تمدن نوین اسلامی تقدیم می شود.

دستآورد،شماره های اولیه رابا محوریت تبیین مطالبات راهبردی رهبری معظم،تنظیم و تقدیم می نماید.

شماره بعد(پنجم) که بزودی تقدیم جامعه علمی می شود، اختصاص به یکی دیگر از مطالبات معظم له در بحث «سبک زندگی اسلامی» دارد. دستاورد، تجمیع «موضوعی» مقالات فصلنامه های علمی پژوهشی موسسات و پژوهشگاه های علمی- دینی کشور است که بدلیل پراکندگی زمانی در نشریات مختلف، هیچگاه به چشم نیامده و مورد بهره برداری موثر قرار نمیگیرند.

دستاورد، به سرعت و بدون هزینه های رایج و هنگفت آماده سازی میشود و تلاش دارد عقبه تئوریک و معرفتی را برای سیاستگذاران ، برنامه ریزان و مدیران کلان تهیه و تقدیم نماید 
 و فرصتی را برای آنان فراهم آورد تا در جریان جدیدترین یافته های دینی درعرصه های تخصصی قرار گیرند.

شایان ذکر است: مقالات علمی پژوهشی بحث اقتصاد مقاومتی(که پیشتر در دو مجلد تقدیم شد) و نیز  مبحث تمدن نوین اسلامی،قطعا بیشتر از دو شمارگان است لذا بتدریج شمارگان بعدی تکمیل و به جامعه علمی و اجرایی کشور تقدیم می شود.این پیش شماره ها جهت استحضار اساتید و بهره مندی از نقطه نظرات و راهنمایی ها آنان تقدیم می شود و بر اساس آن،برنامه ریزی شده و شمارگان مستمر تدوین و به جامعه علمی و اجرایی کشور رسما تقدیم می شود.

دبیرخانه گفتمان علمی انقلاب اسلامی

مرداد۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha