چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اسماعیل تدینی سمنان

حوزه/ حجت الاسلام تدینی گفت: اصحاب قلم و رسانه وجدان بیدار جامعه هستند و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی شماست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار «محمود صارمی» و با تقدیر از اصحاب رسانه و جامعه خبری استان، فرا رسیدن روز خبرنگار را به طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی در جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در متن پیام تبریک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان آمده است:

ن والقلم و ما یسطرون

۱۷ مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.

خبرنگاران با تولید و نشر اطلاعات، مانند چراغ پر فروغی، راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان های مشتاق قرار می دهند.

اصحاب قلم و رسانه وجدان بیدار جامعه هستند و سلامت فکری و فرهنگی  هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی شماست و  نامگذاری یک روز به عنوان «روز خبرنگار » هر چند کم است اما فرصت مناسبی برای قدرشناسی از زحمات عزیزانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.

بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه به خصوص در حوزه وقف و بقاع متبرکه مرهون خدمات سریع و دقیق شما عزیزان است و ما در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همواره از این ظرفیت بهره برده ایم.

اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهدای رسانه، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران تبریک گفته و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیقات روزافزونتان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha