جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اهدای جهیزیه کامل به زوج جوان طلبه

حوزه/ به همت مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند یک سری جهیزیه کامل به زوج جوان طلبه اهدا شد.

خانم سمیه امینی، مدیر مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه و با هدف مشارکت در امر خداپسندانه تامین جهیزیه طلاب کم‌برخوردار اقداماتی در این خصوص انجام گرفت.

وی با اشاره به اهدای یک سری جهیزیه به زوج طلبه نیازمند از طرف مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند، گفت: این سری جهیزیه شامل؛ یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، جاروبرقی، اتو، لوازم ضروری آشپزخانه و دیگر اقلام است که توسط خیرین خریداری و به این زوج طلبه جوان اهدا شد.

مدیر مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه‌کبری(س) پرند، اظهار داشت: این کمک جهیزیه با توجه به تاکید فراوان رهبر معظم انقلاب در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تشکیل بهنگام خانواده بین طلاب انجام شد.

خانم امینی در پایان خاطرنشان کرد: ازدواج در دین مبین اسلام از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید در ترویج فرهنگ و نهادینه کردن آسان این امر مقدس به دور از تجملات در وهله اول از خانواده و اطرافیان آغاز شود و سپس به جامعه تسری یابد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha