جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیروت

حوزه/مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان: «هر روز یک توطئه» اسم رمز دشمنان برای تسلط بر خاورمیانه و تضعیف جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام سعید مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: هر روز یک توطئه؛ اسم رمز دشمنان برای تسلط بر خاورمیانه و تضعیف جبهه مقاومت است.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان ادامه داد: اگر نگاهی گذرا به رویدادهای خاورمیانه در یک دهه اخیر داشته باشیم به خوبی متوجه خواهیم شد که دشمن دست به هر دسیسه ای زده است که این منطقه روی آرامش به خود نبیند و از سوی دیگر به دنبال تضعیف جبهه مقاومت یعنی حزب الله لبنان و... بوده است.

وی به حادثه انفجار بندر بیروت اشاره کرد و افزود: انفجار در بندر بیروت را باید یکی از پیچیده ترین سناریوهای جدید غربی ها برای استیلای دوباره بر منطقه دانست، ورود سریع کشورهایی همانند فرانسه که سابقه استعماری بلندمدتی در کارنامه سیاسی شان دارند، در این راستاست و در این میان سیاست فرافکنانه رژیم صهیونیستی و آمریکا قابل تامل است.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در این مدت یعنی از زمان انفجار بندر بیروت تاکنون چندین سناریوی عجیب و بی ربط برای این حادثه ترسیم و تشریح کرده اند که یکی از آنها سناریوی اتهام زنی به جبهه مقاومت و حزب الله لبنان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha