پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / طرح دهه اطعام علوی حسینیه زندگی مراغه

حوزه/ رفیعی از طبخ ۱۴ هزار پرس غذا در شب عید سعید غدیر و توزیع آن بین اقشار مختلف مردم در آشپزخانه مرکزی حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

  مهدی رفیعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام کاظم(ع)، گفت: در راستای برگزاری طرح اطعام غدیر و اجرای منویات مقام معظم رهبری، حوزه علمیه اصفهان اقدام به طبخ حدود ۱۴۰۰۰ پرس غذا با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی با مشارکت مردم و هیئات مذهبی کرد.

وی افزود: در این طرح، طبخ غذا با تخفیف ویژه حدود ۴۰ درصد و با بهترین مواد اولیه انجام شد و با توجه به نزدیک شدن ماه محرم نیز این طرح ادامه خواهد یافت و عموم مردم و هیئات مذهبی می توانند سفارشات خود را به این مرکز اعلام نمایند.

معاون اداری مالی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: با تخفیف های لحاظ شده سعی بر این است که مشارکت در امر اطعام انجام شده و همچنین تمامی ضوابط و اصول بهداشتی نیز به بهترین نحو رعایت گردد تا از نظر کمی و کیفی بتوانیم خدمت رسانی خوبی داشت باشیم.

 رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی، طلاب و عموم مردم  برای انجام سفارش طبخ غذا می توانند با شماره تلفن ۳۳۴۵۱۱۷۱ و یا شماره ۰۹۱۳۳۶۸۱۷۲۵ آقای ابراهیمی تماس حاصل نموده و یا به مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان به نشانی: چهار راه شکرشکن، خیابان حافظ، بعد از سینمای فرهنگیان، دفتر معاونت اداری مالی مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha