پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف دشمن تضعیف عزاداری حسینی و تخریب چهره عزاداران است، گفت: تأکید و سفارش مقام معظم رهبری و همه مراجع تقلید رعایت کامل توصیه های بهداشتی در ماه محرم است.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و تلاش گسترده رسانه های غربی برای ایجاد فضای دوگانگی در کشور، گفت: تأکید و سفارش مقام معظم رهبری و همه مراجع تقلید رعایت کامل توصیه های بهداشتی در ماه محرم است.

وی با بیان این که دشمن به دنبال سوء استفاده و بهره برداری از فضای موجود به نفع اهداف خود است، افزود: دین و مذهب تأکید بسیار زیادی بر حفظ سلامتی و جان مؤمنان دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف دشمن تضعیف عزاداری حسینی و تخریب چهره عزاداران است، خاطرنشان کرد: ملت مؤمن و حسینی ایران اسلامی با عمل به توصیه های بهداشتی، مراسم عزاداری حسینی را برگزار خواهند کرد.

وی با بیان این که همان طور مسئولان بهداشتی نیز تأکید کردند با عمل به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی می توان عزاداری ماه محرم را نیز برگزار کرد، تصریح کرد: هیأت های مذهبی و عموم مردم باید با رعایت دقیق این پروتکل های اعلام شده، تلاش دشمن برای تضعیف عزاداری حسینی را خنثی کنند.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که دشمن در رسانه های خود به دنبال برجسته سازی برخیی مسائل حاشیه ای است که باید هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دشمن در مسبیر تضعیف عزاداری ماه محرم به اهداف خود دست پیدا کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که عمل به توصیه های بهداشتی یک ضرورت مهم است، ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند همه ما باید ببنیم مسؤولان بهداشتی چه توصیه ای در این خصوص دارند.

وی با اشاره به این که هدف اصلی دشمن از به راه انداختن بلواهای رسانه ای تخریب و تضعیف عزاداری حسینی است، بیان داشت: به طور حتم عزاداری ماه محرم امسال با عظمت تر از هر زمان دیگری برگزار خواهد شد و موجب رسوایی بدخواهان می شود.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که با عمل به توصیه های بهداشتی می توان از شرایط کرونایی خارج شویم، ادامه داد: عبور از بحران به وجود آمده نیازمند همراهی و همکاری آحاد مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha