سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
وزارت اطلاعات

حوزه/ روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری ۵ تیم جاسوسی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرد: با استعانت از الطاف الهی و با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، به دنبال ضربات پی در پی به سرویس های جاسوسی نظام سلطه، تعدادی از جاسوسان مرتبط با سرویس های اطلاعاتی مذکور شناسایی و دستگیر گردیدند.

وی ادامه داد: افسران اطلاعاتی بیگانه با بهره گیری از روش های پیچیده و متنوع اطلاعاتی، درصدد انجام جاسوسی نسبت به پروژه های هسته ای، سیاسی، اقتصادی، نظامی و زیرساختی با هدف سرویس های اطلاعاتی سیا، موساد و برخی کشورهای اروپایی مرتبط با پرونده های جاسوسی اخیر؛ خرابکاری در زیرساخت ها، پروژه ها، تشدید تحریم های ظالمانه و ممانعت از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به دانش و تکنولوژی های نوین و همچنین ایجاد چالش در روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسو بوده که این تلاش ها و اقدامات مذبوحانه با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، با شکست مواجه گردید. 

معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کلیه افرد فریب خورده، خائن و دشمنان آشکار و پنهان جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود در راستای امنیت ملی در هیچ نقطه ای از دایره اشراف و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در امان نبوده و به ملت شریف و عزیز ایران اسلامی اطمینان می دهیم با هر توطئه دشمنان متخاصم، با قاطعیت مقابله و برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابویاسین IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 0
    یا سلام و احترام پیروزی سربازان گمنام امام زمان(عج) مدیون مجاهدت ها، از جان گذشتگی ها، ازخانواده گذشتگی ها، رشادت های شهدای عزیز همین سرداران (سربازان) گمنام امام زمان(عج) بوده، می باشد، خواهد بود. همچون شهید عزیز د گرامی شهیدحسن عشوری که در سوز آفتاب با دهان روزه در ماه مبارک رمضان در راه انقلاب اسلامی و آرمان هایش بدست کوردلان و دشمنان تروریست و ایادی آن ها، آسمانی شد.
  • ابویاسین IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    1 0
    یا سلام و احترام پیروزی سربازان گمنام امام زمان(عج) مدیون مجاهدت ها، از جان گذشتگی ها، ازخانواده گذشتگی ها، رشادت های شهدای عزیز همین سرداران (سربازان) گمنام امام زمان(عج) بوده، می باشد، خواهد بود. همچون شهید عزیز و گرامی شهیدحسن عشوری که در سوز آفتاب با دهان روزه در ماه مبارک رمضان در راه انقلاب اسلامی و آرمان هایش بدست کوردلان و دشمنان تروریست و ایادی آن ها، آسمانی شد. السلام علیک یا شیب الخضیب
  • وحید IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    سلام و خسته نباشید خدمت سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) انشاله همیشه پیروز و سربلند باشید [خسته نباشید ،فقط خواستم تشکر کرده باشم .خدانگهدارتون.
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      0 0
      اصلش ان شا الله است
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 0
      اتفاقا اصلش ان شاءالله است