سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بالاترین آرمان انقلاب و جمهوری اسلامی در راستای فلسفه غدیر، همان تحقق عدالت است، که همه دستگاه‌ها باید نسبت به اجرای آن تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، ظهر امروز در مراسم رونمایی از اسامی ساختمان‌ها و سالن‌های دادگستری همدان مزین به نام شهدا، با بیان اینکه اقدامات رئیس کل دادگستری همدان در حوزه مسائل فرهنگی قابل تقدیر است، اظهار داشت: تلاش صورت گرفته توسط دادگستری برای تحقق عدالت که رویکرد کلی و سراسری است باید به عنوان یک فرصت مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: نامگذاری این امکان به نام شهدا، تنها نامگذاری صرف نیست، بلکه در کنار این برنامه هم نام شهدا حفظ خواهد شد و هم آرمان‌های امام و شهدا.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه نام شهدا حافظ اسم رب است، گفت: شهدا از جان خود گذشتند تا نام پروردگار باقی بماند و لذا اگر این جان دادن و همت نبود، امروز خبری از اعتلای کلمه الله نبود و فساد عالم را در بر می‌گرفت.

وی با بیان اینکه شهدا حرف‌های بسیاری برای ما دارند، خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید نسبت به خانواده‌های شهدا توجه ویژه‌ای داشته باشند و این مراسم تنها در نامگذاری خلاصه نشود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به تاکید امام خمینی(ره) بر اجرای عدالت، عنوان کرد: بالاترین آرمان انقلاب و جمهوری اسلامی در راستای فلسفه غدیر، همان تحقق عدالت است، که همه دستگاه‌ها باید نسبت به اجرای آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه انتظارات از دادگستری به عنوان خانه عدالت برای تحقق عدالت بیشتر است، گفت: دادگستری به عنوان مرجع و پناهگاه مردم باید با تنظیم ترازو و میزان عدالت، برای تحقق این مهم قدم‌های جدی‌تر بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha