جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مردم و مسئولین باید زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند چرا که ازدواج جوانان در کنار نزول رحمت الهی، مانع از گسترش آسیب های اجتماعی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در آیین اهدای ۵۰۰ جهیزیه که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از بابرکت ترین یادگارهای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر مایه خیر و برکت بوده است و تدابیر حکیمانه امام راحل در تأسیس نهادهای انقلابی در بدو پیروزی انقلاب مایه رشد و بالندگی کشور شده است.

وی به اقدامات بی‌نظیر این ستاد اشاره کرده و گفت : ستاد اجرایی فرمان امام در مباحث مختلف کارهای بسیار بزرگی انجام داده است که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد و امیدواریم این مسیر تداوم داشته باشد.

امام جمعه ارومیه، ضمن قدردانی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی و کشور در ایام مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ایام کرونا ستودنی است و مسئولین اجرایی این نهاد انقلابی به خوبی توانسته‌اند وظایف خود را در رسیدگی به محرومین و مستضعفین ایفا کنند.

وی با قدردانی از اقدام این ستاد در اهدای جهیزیه در مناطق محروم استان خاطرنشان کرد: یکی‌از مهمترین مباحث و مشکلات امروز کشور که مطالبه جدی مقام معظم رهبری نیز محسوب می‌شود موضوع تکثیر جمعیت است فلذا کمک به ایجاد زمینه‌های آسان ازدواج در کشور یکی از اقدامات با ارزش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است که امیدواریم با تداوم این اقدامات شاهد افزایش روند رشد جمعیتی در کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به اهمیت نقش مردم و مسئولین در ایجاد زمینه‌های ازدواج جوانان اشاره کرده و گفت: همه مردم و مسئولین باید زمینه ازدواج آسان را در میان جوانان فراهم کنند چرا که ازدواج جوانان در کنار نزول رحمت الهی  مانع از گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد بود.




ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha