شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یک برند آمریکایی خط تولید حجاب راه اندازی کرد

حوزه/ یک برند پوشاک آمریکایی به تازگی نخستین خط تولید حجاب اسلامی را رونمایی کرده است. هم اکنون مدل روسری این شرکت در فروشگاه‌های منتخب و آنلاین این شرکت در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thenational، تامی هیلفیگر، یکی از معروف ترین برندهای پوشاک و مد در  ایالات متحده آمریکا به تازگی از نخستین خط تولید حجاب رونمایی کرده است.

این روسری حجابی از پارچه ژاکاردی با وزن سبک به رنگ خاکستری نرم ساخته شده است و به عنوان نخستین روسری این برند به شکل خاصی طراحی شده تا نفس کشیدن در آن آسان باشد، و در عین ظرافت، به اندازه کافی بزرگ باشد تا به عنوان یک حجاب کامل مورد استفاده قرار بگیرد.

این روسری هم اکنون در فروشگاه‌های منتخب و به صورت آنلاین از این شرکت برای خریدهای جهانی در دسترس قرار گرفته است.

این نخستین باری نیست که برند تامی هیلفیگر طرحی را برای زنان مسلمان تهیه می‌کند و پیش از این نیز بورکینی‌های سفارشی (مایوی اسلامی) را تولید کرده بود.

یک گزارش از وضعیت بازار اقتصاد اسلامی نشان می‌دهد که صنعت پوشاک اسلامی و محجبه به طور متوسط ۲۲۶ میلیارد یورو تخمین زده می‌شود و جای تعجب ندارد که برندهای آمریکایی به طور روز افزون، مشتاقانه به فکر پیوستن به این بازار می افتند.

جورجیو آرمانی، دولچه و گابانا، باربری و دی کی ان وای همگی شرکت‌های معروفی بودند که هر یک به شکلی به بازار پوشاک حلال پیوستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha