پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علیرضا نصیری

حوزه/ مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: شهر قم به‌صورت کامل تحت پوشش شبکه گاز قرار دارد و درواقع سبزترین شهر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا نصیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات این شرکت گاز استان قم برگزار شد، اظهار داشت: مفتخر هستیم بگوییم که استان قم به‌صورت کامل تحت پوشش نعمت گاز است و درواقع اولین و سبزترین استان کشور هستیم که توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در استان قم حدود ۱۶۱ روستا وجود دارد که از این تعداد ۱۴۹ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و عملیات گازرسانی به ۱۲ روستا نیز در حال پیگیری و نهایی شدن است.

نصیری افزود: یک‌میلیون و ۷۶۱ هزار و ۱۵۴ علمک گاز در استان وجود دارد که نشان‌دهنده ضریب بالای نفوذ گاز شهری در استان است.

وی خدمات‌دهی به شهرک‌های صنعتی را موردتوجه قرارداد و گفت: تعداد شهرک‌های صنعتی فعال و بهره‌مند از گاز طبیعی در استان ۱۴ مورد است که در حال مطالعه برای گازرسانی به دو شهرک گنجینه و الغدیر و گازرسانی به فاز ۴ شهرک صنعتی شکوهیه و فاز ۳ سلفچگان هستیم که در صورت نهایی شدن ضریب نفوذ در مناطق صنعتی استان را بالا می‌برد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم خودکفایی در تجهیزات را از موفقیت‌های شرکت گاز عنوان کرد و بیان داشت: امروز از کوچک‌ترین قطعه مورداستفاده تا بزرگ‌ترین قطعات در داخل تولید می‌شود درحالی‌که درگذشته بیش از ۵۰ درصد این اقلام وارداتی بود.

وی در ادامه به رضایت‌مندی مشترکان از این اداره خدمت رسان اشاره کرد و ابراز داشت: رضایتمندی مشترکین از مهم‌ترین اهداف شرکت گاز استان است که در این جهت در سال ۹۷ و ۹۸ رتبه دوم در کشور را در خدمت‌رسانی کسب کردیم که نشان‌دهنده تلاش همه کارکنان مجموعه بوده است.

نصیری ادامه داد: درزمینهٔ خدمات غیرحضوری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته به‌طوری‌که از ۲۲ خدمت شرکت گاز ۱۸ خدمت به‌صورت تلفن همراه و یا دفاتر پست انجام می‌شود و نیاز نیست که مشترکین به شرکت مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha