پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: درخشش خیره کننده طلاب و روحانیون جهادی در امر مقابله با کرونا، حقیقتاً مایه خشنودی مقام معظم رهبری و مردم عزیز کشورمان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در مراسم تجلیل از گروه های برتر جهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم که در ساختمان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد، اظهار داشت: انصافاً در جریان مقابله با کرونا، طلاب و روحانیون بسیجی و جهادگر، پیشگام بسیاری از فعالیت های جهادی بودند به طوری که در سطح استان قم در بحث اعزام به بیمارستان ها، حدود ۳۸۰ تن از طلاب و روحانیون حضور فعال و مخلصانه داشتند.

وی با اشاره به این که درخشش خیره کننده طلاب و روحانیون جهادی در امر مقابله با کرونا، حقیقتاً مایه خشنودی مقام معظم رهبری و مردم عزیز کشورمان بوده است،  افزود: بیش از ۱۵۰ تن از طلاب و روحانیون جهادی استان قم همچنین در زمینه غسل و کفن و دفن اموات کرونایی حضور پیدا کردند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین با اشاره به دوخت ۸۱ هزار ماسک در قالب ۶ کارگاه به همت طلاب بسیجی گفت: علاوه بر این فعالیت ها، در زمینه تبلیغ چهره به چهره بیش از ۱۲ هزار خانوار قمی به همت طلاب و روحانیون بسیجی و جهادی، تحت پوشش قرار گرفتند و از سویی ۹۴ هزار بسته معیشتی به همت این عزیزان در میان خانواده های محروم توزیع شد.

گفتنی است در خاتمه این مراسم که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، معاون هماهنگ کننده سپاه استان و رعایت کامل مسایل بهداشتی همراه بود، از گروه های جهادی برتر سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تجلیل به عمل آمد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha