سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سرهنگ عیوضلو

حوزه/ فرمانده سپاه ارومیه گفت:مساجد امروز پایگاه‌های فرهنگی هستد و باید در جذب جوانان نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا مانع صید آنان از سوی دشمن شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، قهرمان عیوضلو عصر پنجشنبه در مراسم روز جهانی مسجد که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وجود ۱۲ هزار شهید این استان که در دفاع از انقلاب به شهادت رسیده‌اند اهمیت پرداختن به این مساله را مضاعف می‌کند.

فرمانده سپاه ارومیه افزود: از دیدگاه رهبر انقلاب و امام راحل مساجد قرارگاه فرهنگی هستند و لازم است اهالی مساجد اقدامات دشمن را رصد کرده و خود را آماده کنند و مساجد امروز سنگرهای فرهنگی هستتد و باید محل اتکای جوانان و نوجوانان باشند در مقابل حملات دشمن.

وی اضافه کرد: امروز باید نوجوانان و جوانان جذب مساجد شوند و سپردن مسئولیت‌ها به جوانان در مساجد یکی از راه‌های جذب آنان به این مکان مقدس است و امروز آنها در فضای مجازی مورد حملات دشمن هستند.

عیوضلو تصریح کرد: امسال مساجدی مورد تجلیل قرار می‌گیرند که در روزهای سخت کرونا در کنار مردم بودند و تا  امروز از طریق مساجد ۷۲ هزار بسته معیشتی در بین مردم توزیع شده است و از همه فعالینی که با محوریت مساجد فعالیت می‌کردند تشکر می‌کنم و ان شاءالله این فعالیت‌ها در ماه محرم و دیگر ماه‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha