یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از مردم درخواست داریم که پروتکل های بهداشتی را به دقت مورد توجه قرار دهند، زیرا در برخی از جلسات می بینیم که این پروتکل ها رعایت نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، یکصد و چهارمین جلسه شورای فرهنگی عمومی کردستان امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در این جلسه اظهار داشت: بی شک شعائر دینی تنها با وجود امر به معروف و نهی از منکر موجودیت دارند و اگر این مهم از بین برود بی شک باید منتظر باشیم که دیگر شئونات دینی نیز در جامعه فراموش شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: اگر بتوانیم به معنای واقعی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را نهادینه سازیم، شاهد کاهش چشمگیر ناهنجاری های اجتماعی و شخصیتی خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: از مردم استان کردستان در این روزها درخواست داریم که پروتکل های بهداشتی را به دقت مورد توجه قرار دهند، زیرا در برخی از جلسات به عینه می بینیم که این پروتکل ها رعایت نمی شود.

در ادامه این جلسه، عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان داشت: خوشبختانه علیرغم وضعیت کرونا در کردستان شاهد انتشار ۷۶ عنوان کتاب در این استان از ابتدای سال جاری بوده ایم که استقبال مردم از این کتاب ها بسیار چشمگیر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha