شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / مرحله استانی نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه ی علمیه استان قم

حوزه/ثبت‌نام آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه طلاب در سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه از پنجم شهریور آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام سیدحسن حسینی، امروز در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، با اعلام این خبر افزود: این آزمون بر اساس مصوبه ۸۱ شورای عالی حوزه‌های علمیه، مبنی بر ارج نهادن به تلاش طلاب حافظ قرآن و نهج البلاغه در رشته‌های ثلث، نصف و کل قرآن و نهج‌البلاغه به صورت سالانه برگزار می شود.

مدیر قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه، با اشاره به برگزاری سراسری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه، ادامه داد: ثبت‌نام این آزمون از ۰۵/۰۶/۱۳۹۹ در سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه به نشانی ( http://tahzib.ismc.ir ) آغاز و از تاریخ ۱۸/۰۶/۱۳۹۹ لغایت ۲۱/۰۶/۱۳۹۹ در مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه سراسرکشور برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون کتبی لغو و فقط آزمون شفاهی برگزار می گردد، لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسینی از آزمون حفظ قرآن و نهج البلاغه به عنوان یکی از بزرگترین همایش‌های قرآنی حوزه‌های علمیه یاد کرده و گفت: امید است با عنایت بزرگان و مسئولان حوزه شاهد حضور بیش از پیش طلاب در عرصه‌های قرآنی باشیم تا بتوانیم بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری را در بخش قرآن و حدیث محقق کنیم.

وی یادآور شد: نتایج آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه نهایتاً ۱۵ روز بعد از برگزاری آزمون از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه و کانال مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در پیام رسان ایتا به آدرس ( https://eitaa.com/mqh۱۱۴ ) قابل مشاهده می‌باشد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صفی الله توفیق زاده IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 1
    سلام علیکم