شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و دیگر مسئولین استانی، پوستر طرح «معرفی دانش آموز تراز انقلاب اسلامی» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در مراسمی با حضور رئیس و دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهر و دیگر مسئولین استانی، صبح امروز پوستر طرح «معرفی دانش آموز تراز انقلاب اسلامی» رونمایی شد.

در این جلسه، علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر، در مورد طرح معرفی دانش آموز تراز انقلاب اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

در ابتدای این جلسه، سردار رزمجو از عملکرد یک سال اخیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و برنامه‎های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر این ستاد، گزارشی ارائه کرد.

در پایان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر از پوستر طرح «معرفی دانش آموز تراز انقلاب اسلامی» رونمایی کرد.

گفتنی است، یکی از اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر شناسایی و معرفی الگوهای موفق در عرصه مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی است و با توجه به اهمیت قشر دانش آموز در آینده‌سازی ایران اسلامی، این ستاد طرحی را تحت عنوان «معرفی الگوی دانش آموز تراز انقلاب اسلامی» به معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر پیشنهاد کرد که با رونمایی از پوستر آن، اجرای طرح شروع شد.

انتهای پیام/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha