جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم

حوزه/ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به موفقیت شهر قم و انتخاب به‌عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور گفت: شبکه‌سازی خوبی در کانون‌های مساجد استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سعید روحانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت «انتخاب استان قم به‌عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی – فهما» برگزار شد، اظهار داشت: در طی سال‌های اخیر استان‌ها رقابت تنگاتنگی داشتند تا در این زمینه بتوانند به موفقیتی برسند اما بااین‌حال قم در ۸ رشته رتبه اول را کسب کرد.

وی بابیان این‌که استان قم در دو سال آینده پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی خواهد بود، ابراز داشت: این موفقیت به علت زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی بود که در ۱۰ سال گذشته انجام‌شده است.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: درواقع یک کار تشکیلاتی در سطح ستاد صورت گرفت تا بتوانیم به اهداف خودمان درزمینهٔ فرهنگی برسیم.

وی عوامل دست‌یابی به این موفقیت را موردتوجه قرارداد و گفت: آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی فرهنگی، مدیریت جهادی، ارتباط مستمر با کانون‌ها، توجه به ظرفیت نخبگان، تعامل با سازمان‌ها و نهادها و ورود به عرصه‌های اجتماعی ازجمله عوامل این موفقیت بود.

حجت‌الاسلام روحانی افزود: علاوه بر این در مساجد کار تشکیلاتی را درزمینهٔ فرهنگی شروع کرده و توانستیم شبکه‌سازی خوبی را انجام بدهیم.

وی به نقش کانون‌های فرهنگی مساجد در استان اشاره کرد و ابراز داشت: در تمامی گزارش‌های فرهنگی که در استان داده می‌شود همواره نام کانون‌های فرهنگی مساجد دیده می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ابراز داشت: در سال‌های اخیر طرح‌های مختلفی انجام شد که ازجمله آن می‌توان به طرح توجیه چهره به چهره خواهران و ایجاد میز خدمت اشاره کرد.

وی ادامه داد: طرح مسجد، مدرسه و خانواده و طرح کوثر پرفروغ  از جمله طرح‌های دیگر کانون مساجد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha