جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تلاش جهادی کادر درمان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا ستودنی است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونان غذا و دارو و انجمن داروسازان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: از روزهای اول شیوع ویروس منحوس کرونا تا امروز کادر درمان و کارشناسان بهداشت با تلاش شبانه روزی و جهادی  در امر پیشگیری و درمان خدمات گسترده ای را به آحاد مردم ارائه داده اند. 

وی با اشاره به اینکه در دهه محرم نیز عزاداری ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، افزود: انتظار می رود با همیاری و تعامل خوب کارشناسان بهداشت، هیئات مذهبی و مردم شاهد برگزاری عزاداری ها در دهه دوم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشیم . 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به نقش داروسازان در سلامتی افراد جامعه بویژه بیماران اشاره و خاطر نشان کرد: داروسازان با تلاش گسترده در امر تهیه و تولید داروها رسالت خود را در سلامت بیماران و بازگرداندن آنها به ادامه زندگی بر عهده دارند و این تلاش ها ستودنی است . 

دکتر محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم در این دیدار برنامه ها و فعالیت های این دانشگاه و انجمن داروسازان استان را تشریح کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha