چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله اعرافی

حوزه/ عضو هئیت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خواستار رسیدگی و بهبود وضعیت معیشت و شهریه طلاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با مدیر حوزه های علمیه، اظهارکرد: مجمع  طلاب، ظرفیت بسیار خوبی است که می تواند در امورات حوزوی دخیل بوده و نقش آفرینی کند، با توجه به طرح ها و برنامه هایی که دارد می تواند در خصوص موضوع حوزه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه فعال باشد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: در دوره جدید می بایست یک بازشناسی در حوزه ها وجود داشته باشد و ظرفیت ها را شناسایی و تعریف کنیم و نهادهای حوزوی و انقلابی مجمع را بیش از گذشته و در حد جایگاه خودش بشناسند و با ظرفیت های آن آشنا شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه در گذشته هماهنگی های لازم میان مراکز و مجموعه های حوزوی با حوزه وجود نداشت یا بسیار کمرنگ بود ولی با توجه به صف آرایی دشمن و اتحاد آنها ضرورت دارد مجموعه ها و مراکز حوزوی بیش از پیش همدیگر را شناخته و یاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تصریح کرد: باتوجه به شرایط نامطلوب اقتصادی، متاسفانه وضعیت معیشت اساتید و طلاب با مشکل مواجه شده است و می طلبد علی رغم همه تلاش های مدیر حوزه های علمیه، توجه بیشتری نسبت به این موضوع صورت گیرد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha