پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امارات باید بداند که اگر به دنبال عزت است باید باید از استقامت جمهوری اسلامی ایران در برابر طاغوت و مستکبران درس بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان با دعوت مردم به رعایت تقوا، اظهار داشت: تقوا باید در تمامی مسائل مورد توجه باشد و به طور مثال، تقوا در مسائل خدمتی یعنی دقیقا قوانین محل خدمت را به درستی اجرا و رعایت کنیم و در مسائل سیاسی نیز به این معنی است که اگر کاندیدای انتخابات شدیم هر چیزی را به هر قیمتی بیان نکنیم.

وی افزود: مصداق رعایت تقوا در فضای مجازی نیز عدم انتشار مطالب خلاف واقع و به طور کلی عدم منتشر کردن موضوعات دروغ است.

امام جمعه موقت همدان با اشاره آغاز سال تحصیلی مراکز علمی و آموزشی در کشور، مطرح کرد: همان طور که پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های مذهبی در حد بسیار عالی رعایت شد، برای بازگشایی مدارس نیز باید برنامه‌ریزی‌هایی در این حوزه انجام شود.

وی با بیان اینکه برای رعایت مسائل بهداشتی نیازمند همراهی همه مردم هستیم، گفت: حضرت آقا در صحبت‌های خود با مسئولان آموزش و پرورش در رابطه با مسائل آموزشی نکاتی را بیان فرمودند که باید به این بیانات جامه عمل پوشاند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: از همه دانشجویان و اساتید و جامعه دانشگاهی و حوزوی کشور می خواهم که فرمایشات حضرت آقا را به دقت مطالعه و سپس اجرایی کنند و برنامه آموزشی خود را بنا بر سخنان معظم لهرهبری تنظیم کنند.

وی با بیان اینکه مراقب باشیم که سند ۲۰۳۰ در مدارس ما پیاده نشود و خاطر نشان کرد: زمانی که دارای سند تحول آموزش و فرهنگ مستقل که بر گرفته از قرآن است می باشیم نباید اجازه دهیم که اسنادی همچون ۲۰۳۰ در این کشور اجرایی شود.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با تاکید بر اینکه مسئولان باید از فرمایشات رهبری درس بگیرند، مطرح کرد: اگر در مذاکرات هم به سخنان رهبری توجه می شد این سال ها کشور معطل باقی نمی ماند، چرا که می توانسیتم در تمامی مسائل مانند مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی توانمان را بر روی اتکا به داخل قرار دهیم.

وی در ادامه اقدام دولت امارات را خیانت به دنیای اسلام دانست و عنوان کرد: اگر حل شدن مشکلات در ایجاد ارتباط و سازش با صهیونیست‌ها بود کسانی که مذاکره کردند باید مشکلاتشان امروز حل شده بود ولذا این کار را باید خیانتی به عالم اسلام، ‌جهان عرب و مسئله فلسطین برشمرد.

آیت الله موسوی اصفهانی تاکید کرد: امارات باید بداند که اگر به دنبال عزت است باید باید از استقامت، شهادت طلبی و ‌تعظیم نشدن جمهوری اسلامی ایران در برابر طاغوت و مستکبران درس بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha