جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته رستوران‌های حلال کره جنوبی 2020 به صورت آنلاین برگزار می‌شود

حوزه/ درحالی که با وجود شیوع ویروس کرونا گردشگران مسلمان قادر به رفتن به کره نیستند، در ابتکاری جدید سازمان گردشگری این کشور، برنامه هر ساله «هفته رستوران‌های حلال کره جنوبی» را امسال به صورت آنلاین و با پخش ویدئوهای آشپزی اسلامی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asiaone، رویداد «هفته رستوران‌های حلال کره جنوبی ۲۰۲۰» امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شامل پخش اینترنتی ویدئوهای «تلویزیونی حلال» برای گردشگران مسلمانی است که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا قادر نبودند به این کشور سفر کنند.

سازمان گردشگری کره جنوبی (کی‌تواو) به مدت دو ماه از ۱۴ سپتامبر تا ۱۶ نوامبر، از کانال یوتیوب خود پخش کننده ویدئوهای غذاهای حلال و اسلامی به سبک آشپزی کرده خواهد بود. هدف از این کار ترویج جهانگردی کره‌ای برای گردشگران بالقوه مسلمان اعلام شده است.

گفته می‌شود بررسی سفر گردشگران مسلمان به کرده توسط سازمان گردشگری کره نشان می‌دهد که بسیاری از مسلمانان کمبود رستوران حلال را در سفر خود به کره یکی از نقاط ضعف گردشگری این کشور می‌دانند. و بر همین اساس نیز سازمان گردشگری این کشور  طی چند سال گذشته هر ساله میزبان رویدادی به نام «هفته رستوران‌های حلال کره» بوده است تا به این مسئله بپردازد.

نکته اصلی این رویداد ارائه اطلاعات موثق در مورد رستوران های مسلمان پسند است که غذاهای حلال و پیشنهادات ویژه از جمله کوپن تخفیف ارائه می‌دهند.

امسال سازمان گردشگری تبلیغات آنلاین را برای این رویداد انجام داده است زیرا به دلیل بحران کرونا بازدید از کره برای گردشگران مسلمان دشوار شده است. این نهاد قصد دارد فیلم‌های جدید با مضمون حلال را در کانال یوتیوب خود ارسال کند. در ویدئوی اولیه با عنوان «استودیوی آشپزی غذای حلال کره‌ای» ، فیلم دستورالعمل‌های غذایی کره‌ای به سبک حلال نشان داده می‌شوند و یک سرآشپز معروف کره‌ای نیز میزبان این برنامه خواهد بود.

در ویدئوی دوم با عنوان «مهمانی لذیذ رستوران حلال»، مسلمانان مهاجر در کره نظرات خود را در مورد برخی از رستوران های معروف حلال در سراسر سئول به اشتراک می گذارند. میزبان این برنامه زاهد حسین، از مجری‌های معروف در کره خواهد بود.

در مجموع قرار است در این دو ماه ۱۰ ویدئو در وبسایت کانال یوتیوب گردشگری کره جنوبی منتشر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha