پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
صهیونیسم جهانی

حوزه/مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: صهیونیسم جهانی با رسانه های بی شماری که در اختیار دارد، یک جبهه فرهنگی و روانی علیه امت اسلام به راه انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، ظهر امروز در نشستی با جمعی از طلاب و روحانیون کردستان با اشاره به تشدید هجمه های رسانه های دشمنان علیه اسلام و شعائر دینی، بیان کرد: متاسفانه قرن هاست که جریان های فتنه و منحرف علیه اسلام سم پاشی می کنند و همواره به دنبال ایجاد یک جبهه نفاق و فتنه هستند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: هجمه ها علیه دین مبین اسلام در سالهای اخیر شدت بیشتری پیدا کرده است تا جایی که نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» دوبار به قرآن، رسول خدا و دین اسلام به صراحت توهین کرد و هیچ یک از دولتمردان فرانسه در مقابل این هتاکی جبهه گیری نکردند که نشان می دهد جریان اسلام هراسی، جریانی هدفمند و با مدیریت ابرقدرتهای دنیاست.

وی اظهار کرد: زمانی که می بینیم به شدت علیه اسلام و قرآن این گونه بی حرمتی ها و هتاکی ها می شود،  هم نشان از ترس دشمنان از موج اسلام گرایی دارد و هم اینکه غربی ها از رسوخ باورهای اسلامی در جوامع خود به شدت هراسناک هستند.

دریایی با اشاره به اینکه موج اسلام گرایی در جهان وارد فاز جدیدی شده است، عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی چه در بخش نظامی، چه اقتصادی و چه عقیدتی دستخوش تغییرات گردید تا جایی که فوج فوج جوانان اروپایی و آمریکایی به اسلام روی آوردند و این برای مستکبرین یک زنگ خطر بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان اضافه کرد: امروز به عینه مشاهده می کنیم که دشمنان اسلام به ویژه جریان صهیونیسم جهانی با رسانه های بی شماری که در اختیار دارد، یک جبهه فرهنگی و روانی علیه امت اسلام به راه انداخته است.

وی در پایان گفت: امروز مراکز دینی و فرهنگی جهان اسلام وظیفه دارند بهترین و کوبنده ترین پاسخ را به یاوه گویی های دشمنان اسلام بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha