جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) شانه انفعال و استیصال استکبار در مقابل گفتمان اسلام است و در ادامه اقدامات دنیای غرب در برابر اسلام عزیز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، تصریح کرد: اهانت به پیامبر(ص) نشانه درماندگی استکبار در مقابل گفتمان اسلام است.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم            

هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدیٰ وَدینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّهِ وَلَو کَرِهَ المُشرِکونَ (او خدایی است که رسول خود را با دین حق به هدایت خلق فرستاد تا بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد، هرچند مشرکان  مخالف باشند) سوره توبه آیه ۳۳                    

پیامبر اکرم اسوه حسنه و پیامبر رحمت و مهربانی‌هاست، رشد اسلام‌گرایی و پیام روح‌بخش اسلام که تنها نسخه هدایت بشر به سوی سعادت و کرامت است، دنیای غرب و صهیونیست بین‌الملل را بر آن داشت تا در مسیر تروریسم دینی و مذهبی بار دیگر به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام صلوات‌الله علیه توهین و جسارتی نابخشودنی، نماید این اقدام جسارت‌بار، نشانه انفعال و استیصال استکبار در مقابل گفتمان اسلام است و در ادامه اقدامات دنیای غرب در برابر اسلام عزیز است.

پرورش داعش، حمایت از نویسنده کتاب آیات شیطانی، آتش‌زدن قرآن کریم و... نمونه‌هایی از اسلام‌ستیزی استکبار جهانی است و تاریخ نشان داده است که هر جا دچار  درماندگی شوند، روی به سوی خشونت، ترور و توهین می‌آورند، سکوت و بی‌تفاوتی سران کشورهای غربی از جمله فرانسه، به نام آزادی بیان، دروغی مضحک و معنادار و سناریویی از پیش طراحی شده است.

ما سپاهیان و بسیجیان استان کردستان این اقدام توهین‌آمیز را شدیدا محکوم می‌کنیم و سکوت جهانیان در برابر این اقدام را غیرقابل قبول می‌دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha