جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مشرفی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی با اشاره به افزایش فعالیت دشمن در فضای مجازی علیه تعلیم و تربیت و خانواده، گفت: خوراک فکری جوانان و نوجوانان ما در فضای مجازی به صورت گسترده توسط دشمن تأمین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی، امروز در دومین نشست مشترک بانوان شیعه و اهل سنت در مدرسه علمیه نرجس(س) بیرجند اظهار کرد: امروز جنگ جبهه حق و باطل بسیار روشن شده است و دشمن به بهانه دفاع از حقوق بشر، حقوق کودکان و... صحبت نمی کند، بلکه این پرده ها کنار رفته و علنی بر علیه اسلام وحقیقت دشمنی می کند.


امروز فریاد مرگ بر امریکا از مقابل کاخ سفید به گوش می رسد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی با بیان اینکه جبهه حق همه هستی خود را برای مقابله با استکبار و جبهه باطل به کار بسته است، گفت: هرچه زمان می گذرد فریب های دشمن رنگ باخته و امروز شعار مرگ بر آمریکا در مقابل کاخ سفید، انگلیس، فرانسه به گوش می رسد.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) به ما آموختند، که باید در مقابل ظلم ایستادگی کنیم، یادآورشد: حتی مردم آمریکا و غرب فهمیده اند که دولت های آنها جزء ظلم چیز دیگری ندارند، لذا همه ملت ها بیدار شده اند.


دشمن برای بنیان خانواده نقشه کشیده است

حجت الاسلام و المسلمین مشرفی  با اشاره به توهین های نشریه فرانسوی علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهارداشت: وحدانیت خداوند متعال برای همه ادیان است، بنابراین مذاهب اسلامی باید با محور و مبنا قرار دادن مشترکات دور همدیگر جمع شوند، که این مایه عزت و عظمت اسلام است.

وی با تاکید براینکه امروز کار استکبار جهانی به جایی رسیده است که پیامبر اسلام که محور محبت هستند را مورد توهین قرار می دهد، یادآورشد: دشمن با طرح ها و توطئه هایش برای بنیان خانواده، بانوان و تربیت فرزندان نقشه های زیادی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی تاکید کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون همه راه های را برعلیه اسلام و ضربه زدن به آن استفاده کرده است.
وی ادامه داد: جنگ سخت، ترور، جنگ فرهنگی و اقتصادی، جنگ بیوتروریسم از توطئه های دشمن است که بخصوص بنیان خانواده های ما به راه انداخته است.


تامین خوراک جوانان و نوجوانان در فضای مجازی توسط دشمن

استاد حوزه با اشاره به افزایش فعالیت دشمن در فضای مجازی علیه تعلیم و تربیت و خانواده، تاکید کرد: خوراک فکری جوان و نوجوانان ما در فضای مجازی به صورت گسترده توسط دشمن تأمین می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مشرفی، هدف از برگزاری این گونه همایش ها را شناخت استکبار، وهابیت دانست و بیان داشت: باید متناسب با نقشه ها و توطئه های دشمنان راه حل درست، برنامه ریزی  راه برون رفت از این آسیب ها را در نظر گرفت.

وی تاکید کرد: وظیفه همه مسلمانان  این است که با وحدت و یکپارچگی در کنار یکدیگر در مقابل استکبار جهانی و فرهنگ طاغوطیان ایستادگی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی تصریح کرد: توجه به مشترکات دینی زیر بنای رشد و بستر خوبی برای مقابله با دشمنان اسلام است.

انتهای خبر/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha