پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/  بازدید مدیر و معاونان حوزه علمیه استان تهران از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با اعلام موافقت برای استقرار تیم خبری در محل مستقل توسط مدیریت حوزه تهران و فعالیت چند جانبه برای پوشش خبری، تصویری و ویدئویی از رویدادهای حوزوی گفت: در بحث رسانه قدم‌هایی برداشته شده ولی راضی به وضعیت موجود نیستیم و توقع ما از حوزه استان تهران بیشتر از اینها است؛ در تلاش هستیم که دفتر خبرگزاری حوزه را در استان تهران راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق در نشست مدیران و معاونین حوزه علمیه تهران با مسئولان مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه که در دفتر خبرگزاری حوزه در قم برگزار شد، گفت: در تلاش هستیم که دفتر خبرگزاری حوزه را در استان تهران راه‌اندازی کنیم. حوزه علمیه تهران مجموعه ای است که تمام طیف‌ها و انواع برنامه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم را شامل می‌شود.

وی با اعلام موافقت برای استقرار تیم خبری در محل مستقل توسط مدیریت حوزه تهران و فعالیت چند جانبه برای پوشش خبری، تصویری و ویدئویی از رویدادهای حوزوی گفت: در بحث رسانه قدم‌هایی برداشته شده ولی راضی به وضعیت موجود نیستیم و توقع ما از حوزه استان تهران بیشتر از اینها است؛ در تلاش هستیم که دفتر خبرگزاری حوزه را در استان تهران راه‌اندازی کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: از به روی کار آمدن نیروهای جوان در مجموعه ی حوزه ی علمیه خوشحالیم و جوان گرایی مدیر حوزه های علمیه کشور قابل ستایش است.

وی اظهار داشت: دعوت می کنیم از مسئولین که به صورت حضوری بیایند و در جریان مسائل مربوط به این حوزه قرار گیرند و به دنبال این هستیم که به عنوان اولین استان در کشور در طول سه سال گذشته، برنامه هایی برای اداره ی بهتر حوزه  و استان تهران داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: پنج مجمع در تهران داریم که از پنج قشر مختلف طلاب و اساتید حوزه هستند؛ شش شورای تخصصی هم داریم که شامل شورای آموزش، شورای پژوهش، تبلیغ و دیگر عناوین هستند.

وی افزود: در کنار اینها موضوع منطقه بندی را نیز در تهران انجام داده ایم و آن را به پنج منطقه تقسیم نموده ایم. از طریق این مناطق و مجامع توانسته ایم خیلی از تنگناها، را حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: سامانه ی خوبی برای حضور ده هزار نفر به صورت آنلاین و همزمان ایجاد شده است و با این کار سعی شده عوارض برگزاری حضوری کلاس ها در این ایام را کاهش دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان تهران تصریح کرد: تعداد ورودی های امسال این حوزه از طریق آزمون در حدود ۴۵۰ نفر و از طریق کمیسیون نیز به طور تقریبی ۴۵۰ نفر داوطلب شرکت کرده اند و در مجموع بالغ بر ۷۰۰ نفر ورودی جدید در دوره اختبار و تثبیت حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha