شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار رییس کمیته امداد قم با آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که همه مردم زیر پرچم ولایت خواهند آمد، گفتند: امروز افتخار می کنیم مسأله ولایت در سرتاسر جهان در حال گسترش است، گفتند: خاندان رسالت هستند که ما را هدایت و آگاه کرده و وسیله خوشبختی ما را فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در پیامی تصویری در ششمین نشست بزرگداشت مقام شامخ حضرت سید العابدین(ع) که در سالن امام خامنه ای حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با بیان این که خوشا به سعادت کسانی که متمسکین به ولایت باشند، اظهار داشتند: اگر دست ما از دامن ولایت جدا نشود، سعادت دنیا و آخرت نصیب ما خواهد شد.

معظم له با اشاره به این که خاندان عصمت و طهارت هادی ما بوده اند، گفتند: خداوند متعال خاندان پیامبر(ص) را برای هدایت و یاری ما کافی می داند؛ اگر اهل بیت(ع) نبودند، ما هدایت نمی شدیم. 

استاد درس خارج  فقه حوزه علمیه قم با بیان این که امروز افتخار می کنیم که مسأله ولایت در سرتاسر جهان در حال گسترش است، گفتند: خاندان رسالت هستند که ما را هدایت و آگاه کرده و وسیله خوش بختی ما را فراهم کردند.

ایشان افزودند: ولایت اهل بیت(ع) گسترش خواهد یافت، چرا که وعده داده اند که این ولایت تمام جهان را می گیرد و همه مردم زیر پرچم ولایت خواهند آمد اما این گسترش نیازمند زمان است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ضمن بیان روایتی از امام سجاد(ع) و با بیان این که دست خود را از دامان اهل بیت(ع) جدا نکنید، اظهار داشتند: سلام ما را به مردم هرمزگان برسانید و تنها توصیه بنده این است که متمسکین محکمی در باب ولایت باشید تا دشمن نتواند در شما نفوذ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha