شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسین اکبری سفیر ایران در لیبی

حوزه/ معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی گفت: در حال حاضر دشمن هیچ برگ برنده ای ندارد و این مژده جهان بشریت است که همانطور که آمریکا رو به افول است، اسرائیل هم بعد از آمریکا به زوال کشیده می شود، پس از این اتفاق جهان اسلام به حق خود برای اداره جهان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حسین اکبری عصر امروز در هفتمین همایش بین المللی جبهه جهانی شباب المقاومه«راهکارهای نابودی اسرائیل» که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، عنوان کرد: موضوع فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام بوده و حق این کشور در تاریخ نادیده گرفته شده است.

وی افزود: امروز ترامپ ضعیف تر از آن است که بخواهد خارج از اراده لابی صهیونیستی بخواهد تصمیمی در آمریکا بگیرد، همین مسئله موجب شده که دست نیاز به سمت صهیونیسم دراز کند.

معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی، گفت: امروز عموم نظریه پردازان داخلی آمریکا متفق القول هستند که نهایتا تا سال ۲۰۳۰ دارای هژمونی خواهد بود از این تاریخ به بعد قدرت جهانی خود را از دست خواهد داد.

اکبری اضافه کرد: یک روزی در ذهن ما این موضوع را ایجاد کرده اند که رژیم صهیونیستی قدرت بلامنازع است؛ اما امروز آمارها چیز دیگری نشان می دهد، اسرائیل ۱۱۷ هزار مبتلا به کرونا دارد و این میزان ده برابر کشور ما به نسبت جمعیت است.

وی اظهار داشت: از نظر من این اقدامات اخیر آمریکا و اسرائیل از موضع واکنشی است، وقتی ایران عین الاسد را هدف قرار می دهد، بلافاصله اسرائیل اعلام می کند که ما در این جریان دستی نداشتیم تا ایران به این کشور حمله ای نکند.

معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی یادآور شد: ملت فلسطین برای نجات خود نیازمند آگاهی است، هر زمانی که جهان اسلام نسبت به حق و باطل آگاهی پیدا کند، آن روز پیروز میدان خواهیم بود.

اکبری خاطرنشان کرد: داعش آخرین برگ برنده دشمنان بود تا جنگ بین دینی راه بیندازند که در این میدان هم شکست خوردند. در حال حضار دشمن هیچ برگ برنده ای ندارد و این مژده جهان بشریت است که همانطور که آمریکا رو به افول است، اسرائیل هم بعد از آمریکا به زوال کشیده می شود، پس از این اتفاق جهان اسلام به حق خود برای اداره جهان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha