سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بحرین

حوزه/ چند روز گذشته اکثر مناطق بحرین شاهد فریادهای الله اکبر از بالای منازل و در خیابان ها راهپیمایی های اعتراض آمیز در مخالفت با عادی سازی رژیم آل خلیفه با صهیونیست ها بودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی اقدام جنایتکارانه رژیم آل خلیفه و اعلام عادی سازی با صهیونیست ها مردم بحرین از همان لحظات اولیه این عادی سازی به روش های مختلف اعتراض و مخالف خود را با این اقدام اعلام کردند.با وجود سرکوبگری آل خلیفه مردم بحرین به خیابان ها آمدند و اعتراضات خود را علیه این این اقدام غیر قانونی آل خلیف اعلام کردند.

بر اساس گزارش ارسالی از بحرین ، مردم در خیابان ها و در مناطق مختلف بحرین شعارهایی چون "الله اکبر الله اکبر الله اکبر، الموت اسرائیل و مرگ بر خیانت کار و مرگ بر هر سازشگر و عادی ساز ،عادی سازی خیانت است ،ملت بحرین با خیانت کاران مبارزه می کند،نابود است هر مردد و ترسو" سر می دادند.

مناطق بحرینی که شاهد اعتراضات مردمی بود

بر اساس گزارش های ارسالی از بحرین از جمله مناطقی که شب گذشته مردم در آن به راهپیمایی های اعتراض آمیز پرداختند؛ سترة، الدیه، السنابس، سماهیج، کرباباد، باربار، نویدرات، المعامیر الفجر و المغرب، راس رمان الفجر، ابوصیبع ، الشاخوره و المقشع بود.

بر اساس این گزارش شب جمعه نیز فعالیت ها و برنامه هایی در همین راستا در مناطق مختلف بحرین برگزار شد.

بحرینی ها خواستار این هستند که خیزش و صدای اعتراض همه معارضان در خارج از بحرین شنیده شود و معتقدند تعداد آنها مهم نیست، بلکه پیامی که از طریق این اعتراضات ارسال می کنند با اهمیت است و تاثیر آن پیام ها که به مخاطبانشان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha