جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه شورای پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ در جلسه شورای پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با معاونین و رابطین پژوهشی مدارس علمیه استان، شیوه نامه پژوهشی درسی سال تحصیلی جدید حوزه استان تبیین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه شورای پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با معاونین و رابطین پژوهشی مدارس علمیه استان، صبح امروز به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه، شیوه نامه پژوهشی درسی سال تحصیلی جدید تبیین و مورد ارزیابی قرار گرفت. همچنین برنامه شناسایی و معرفی طلاب مستعد به مرکز استعدادهای برتر و نخبگان حوزه علمیه در قالب برنامه ای تبیین شد.

در این جلسه، اعضا به بیان پیشنهاداتی جهت فعالیت های پژوهشی اساتید و طلاب با استفاده از ظرفیت فضای مجازی پرداختند. علاوه بر این گزارشی از برگزاری کارگاه پژوهشی روش تحقیق اساتید استان و نیز گزارشی از عملکرد پژوهشی سال قبل و برنامه های پیشنهادی برای سال تحصیلی جدید توسط اعضا ارائه شد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی در این جلسه با اشاره به برنامه های معاونت پژوهش در سال تحصیلی جدید، گفت: برگزاری کارگاه های روش تحقیق به صورت کاربردی و بلند مدت برای طلاب، معرفی طلاب موفق پژوهشی به مدارس علمیه جهت الگوبرداری، مصاحبه با افراد فرهیخته پژوهش استان و استفاده از تجارب آنها از مهمترین برنامه ها است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری کارگاه روش تحقیق به صورت مجازی خبر داد و افزود: این کارگاه در حال حاضر در حال برگزاری است و تعداد ۳۵ نفر از اساتید مدارس علمیه استان در این کارگاه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه کارگاه روش تحقیق به صورت مجازی در دوره سه ماهه برگزار می شود، افزود: تا کنون شش جلسه برگزار شده و هرکدام از شرکت کنندگان بایستی مقاله ای علمی پژوهشی را در پایان این دوره ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha