پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برپایی «سرشماری ۲۰۲۰ »و «مسابقه هنری کودکان» توسط مسلمانان سن آنتونیو

حوزه/ درحالی که ضرب الاجل برای تکمیل سرشماری سال ۲۰۲۰ نزدیک است، مسلمانان ساکن شهر سن آنتونیو، در تگزاس، به همراه مراسم «سرشماری» یک مسابقه هنری برای کودکان نیز برگزار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از news۴sanantonio، مسلمانان سن آنتونیو در ایالت تگزاس آمریکا، رویداد «سرشماری ۲۰۲۰، و مسابقه هنری برای کودکان» برگزار کردند.

درحالی که ضرب الاجل برای تکمیل سرشماری سال ۲۰۲۰ به آرامی نزدیک می‌شود، اعضای جامعه اسلامی سن آنتونیو در راستای سرشماری ساکنان به چه بصورت مجازی و چه به صورت حقیقی اقدام کردند. طی مراسمی که روز شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۵ بعد از ظهر با عنوان «به سرشماری خود بیایید» برگزار گردید، مسجد اهل تسنن در سن آنتونیو اعضایشان را شمارش کردند.

برگزارکنندگان علاوه بر این سرشماری، به کمک اعضای جامعه مسلمانان آمریکایی عرب تبار و دیگر جوامع اسلامی در منطقه، با همکاری یک سازمان فرهنگی عام المنفعه، به برگزاری یک «مسابقه هنری» برای کودکان از کلاس‌های پیش دبستانی تا کلاس هشتم اقدام کردند. در این مسابقه هنری با عنوان «فرهنگ لینگوآ» میراث خاورمیانه، آفریقای شمالی و آسیای جنوبی مسلمانان به نمایش گذاشته شد.

تورجی شکور یک مسلمان محلی مغازه‌دار در رابطه با اهمیت مسئولیت پذیری در خصوص آموزش فرهنگ اسلامی به کودکان گفت: من به عنوان یکی از صاحبان مشاغل مسلمان احساس می‌کنم  بسیار مهم است که کودکان و نوجوانان بتوانند در مسابقات شرکت کنند و مسابقه نقاشی کودکان را به شیوه‌ای برگزار کنیم که آن‌ها فرهنگ‌شان را بشناسند.

وی خاطرنشان کرد: در طی سال‌های گذاشته هیچ ردی از تصدیق حقیقی رنگ پوست و مذهب آن‌ها وجود نداشته است و سرشماری حقیقی نیز به تشخیص نیازهای اجتماعی کمک می‌کند و باعث می‌شود به حاشیه رانده نشویم و ما را مستثنی نکنند و به حساب بیاییم، زیرا تعداد سرشماری به صنایع کمک می‌کند تا ریسک مالی آن‌ها کاهش یافته و بازارهای بالقوه را برای سرمایه گذاری کشف کنند.

شکور همچنین افزود که به نوعی، سرشماری سال ۲۰۲۰ و مسابقه هنری دست به دست هم می دهند و گفت: مسابقه نقاشی به کودکان اجازه می دهد تا صدایشان را که به شیوه‌های دیگر نمی‌توانند به گوش کسی برسانند، بلند کنند و سرشماری نیز به جامعه کمک می‌کند که شناخته شود و به حساب بیاید.

به گفته مسلمانان آخرین مهلت سرشماری ۳۰ سپتامبر بوده و تنها نیاز به پاسخگویی به ۱۰ سئوال است که می‌تواند به صورت آنلاین نیز انجام شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha