جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیرحسین کولیوند

حوزه/رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) از ترخیص استاد حسین انصاریان تا پایان هفته جاری خبر داد.

دکتر پیرحسین کولیوند، امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیتی که استاد انصاریان در روز اول حضورشان در بیمارستان داشتند، حال و روز امروزشان چیزی مانند معجزه و به برکت دعاهای خیر مردم و زحمات تیم پزشکی است.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران پس از بررسی وضعیت امروز این استاد برجسته اخلاق حوزه های علمیه شرایط فعلی استاد  انصاریان را بسیار خوب توصیف کرد و از انتقال ایشان به بخش عادی و سپس ترخیص ایشان تا پایان هفته جاری خبر داد.

دکتر کولیوند افزود: هفته گذشته که ایشان به بیمارستان مراجعه کردند، در شرایط حادی از نظر  بیماری قرار داشتند و باتوجه به درگیری شدید ریه ها، فورا به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند اما خوشبختانه بعد از گذشت ۵ روز به لطف خداوند متعال، دعاهای خیر مردم و زحمت تیم درمان که بصورت منسجم برای همه بیماران و به خصوص استاد انصاریان کشیدند، درمان ها به خوبی جواب داده و حال ایشان رو به بهبود است.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تهران با توجه به شرایط حاد استاد انصاریان، بهبود ایشان را حاصل دعای خیر مردم دانست و گفت : گرچه درگیری ریه ایشان خیلی شدید بود و از همان ابتدا به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند اما خوشبختانه درمان ها نتیجه داد که این بهبودی ایشان عملا معجزه آسا و البته حاصل دعای خیر مردم و عنایت خداوند متعال بود که شامل حال ما و ایشان شد. ما معتقدیم که واقعا دعای خیر بسیاری پشت سر ایشان بوده و همین نیز منجر به سلامتی دوباره این استاد بزرگوار شده است.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha