جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقدیر از معاون سابق تبلیغ

حوزه/ آیین تجلیل و تقدیر از سه دهه مجاهدت تبلیغی حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی معاون سابق تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین تجلیل و تقدیر از سه دهه مجاهدت تبلیغی حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی با حضور نمایندگان تشکل های جهادی و تبلیغی حوزه های علمیه و سخنرانی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در اموراستان ها در سالن همایش های سازمان تبلیغات اسلامی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین گودرزی به ذکر مصیبت ایام سوگواری اباعبدالله (ع) و دخت سه ساله حضرت پرداخت و پس از آن حجج اسلام و المسلمین شعبان زاده دبیرتشکل های فراگیر طلاب، نبوی معاون سابق تبلیغ و امور فرهنگی و ملکی قائم مقام مدیرحوزه های علمیه در امور استان ها به ایراد سخن پرداختند.

این گزارش می افزاید: کلیپی از زندگی حجت الاسلام والمسلمین نبوی و همچنین گزیده ای از بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری پخش شد و در پایان این مراسم از سه دهه مجاهدت تبلیغی حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha