جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست اخلاقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: اگر به جای رقابت در بین کارمندان یک مجموعه، تفکر مدیریت الهی حاکم گردد، اتفاقات شیرینی رقم خواهد خورد و کارها به لطف الهی بهتر و بیشتر پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، نشست اخلاقی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا بهرامی مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان و حجت الاسلام فراهینی، رئیس هیئت امناء موسسه آموزش عالی فاطمه الزهراء(س) در جمع کارکنان این موسسه برگزار  شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در این نشست ضمن بیان اهمیت کارِ گروهی، گفت: اگر نگاهی به کوچکترین مجموعه یک جامعه یعنی خانواده داشته باشیم  خواهیم دید، هر جا همه افراد خانواده با هم همدل باشند و برای یک هدف واحد، تلاش کنند، موفق هستند، ولی اگر زمانی افراد این مجموعه کوچک، با هم اختلاف نظر داشته باشند و هر کس راه خودش را برود، خداوند متعال برکاتش را از این خانواده بر می دارد.

وی ادامه داد: وقتی روحیه با هم بودن به وجود آمد، باب نزول برکات الهی هم باز خواهد شد، پس به تبع آن، در مجموعه های بزرگ، اثر همکاری و همراهی افراد خیلی بیشتر خواهد بود.  

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان ااضافه کرد: اگر به جای رقابت در بین کارمندان یک مجموعه، تفکر مدیریت الهی حاکم گردد، اتفاقات شیرینی رقم خواهد خورد و کارها به لطف الهی بهتر و بیشتر پیش خواهد رفت. مجموعه به اهداف خودش نزدیکتر خواهد شد و برکات الهی در این مجموعه جاری می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی اظهار کرد: افاضات الهی برای تمام بندگان یکی است وخداوند متعال  لطفش را در حق تمام بندگانش اداء خواهد نمود، پس خود افراد هستند که با اعمالشان، برای خود این لطف و برکت را رقم خواهند زد. هر چه به انسان می رسد همه اثرات وضعی اعمال اوست. بنابراین تلاش کنیم در این مدتی که در این دنیا هستیم بهترین آینده را برای خود بسازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha