سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مسئول ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه فارس گفت: با توجه به تهدیدات و شبهات اعتقادی دینی و انقلابی در بستر فضای مجازی، نیاز مبرم به برنامه ریزی و فعالیت های گسترده بارویکرد حوزه انقلابی و رسالت حوزوی است.

حجت الاسلام احمد فولادی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اعلام فراخوان طلاب فعال و متخصص فضای مجازی اظهار داشت: با توجه به تهدیدات و شبهات اعتقادی دینی و انقلابی در بستر فضای مجازی بین الملل نیاز مبرم به برنامه ریزی و فعالیت های گسترده بارویکرد حوزه انقلابی و رسالت حوزوی است.

وی در ادامه با بیان اینکه از بین طلاب و روحانیون که در فضای بین المللی فعال هستند جهت همکاری دعوت به عمل می آید، اضافه کرد: طلاب برای ثبت نام به ارتباطات و بین الملل مدیریت حوزه علمیه استان فارس مراجعه و یا با شماره تماس ۰۷۱۳۲۲۳۲۲۸۱ داخلی ۱۴۸  تماس حاصل کنند.

مسئول ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه فارس در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین، در خصوصو فعالیت های طلاب در فضای مجازی، گفت: فراخوان هشتگ «حب الحسین یجمعنا» و «مغناتیس حسینی» و نکاتی پیرامون مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج مهدی ابو مهندس اعلام شده است.

مسئول ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه فارس تصریح کرد: الحمدلله از دیروز جمعه با هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و حرم علی بن حمزه(ع) این فعالیت را آغاز کرده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha