جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید موسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه امنیت امروز حاصل رشادت های دیروز ایثارگران و رزمندگان است، گفت: دشمن از اصل با این انقلاب و نظام دشمنی دارد و از هر روزنه ای برای ضربه زدن به نظام و ملت استفاده می کند، بنابراین بصیرت و هوشیاری سیاسی و دینی خود را ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، عصر امروز در نشستی با جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، در بیجار اظهار داشت: همه شما عزیزان در دوران دفاع مقدس مردانگی و شجاعت خود را به جهانیان نشان دادید و برای همه ملت ایران سرمایه های معنوی و ارزشی محسوب می شوید.

این استاد حوزه عنوان کرد: معنای واقعی و عملی جهاد فی سبیل الله را شما رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتید، لذا همه ما موظف هستیم که همواره شما و خانواده های معظم تان را تکریم کنیم، زیرا شما با افتخار اجازه ندادید که حتی یک وجب از این خاک مقدس به دست دشمنان بیفتد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: شما در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی و بدون هیچ گونه پشتوانه مادی توانستید ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم بشکنید.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز حاصل رشادت های دیروز ایثارگران و رزمندگان است، افزود: دشمن از اصل با این انقلاب و نظام دشمنی دارد و از هر روزنه ای برای ضربه زدن به نظام و ملت استفاده می کند، بنابراین بصیرت و هوشیاری سیاسی و دینی خود را ارتقاء دهیم.

حجت الاسلام محمودی در ادامه به تشدید تحریم ها اشاره کرد و گفت: دشمن زمانی دید در میدان رزم حریف جوانان غیور ایرانی نمی شود، دست به توطئه هایی همانند تحریم اقتصادی، جنگ فرهنگی و رسانه ای و.... زد و بی شک در این میدان نیز شکست خواهد خورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha