شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موسوی حسب

پژوهشگر حوزوی و کارشناس فرهنگی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن به بهانه های مختلف به دنبال پمپاژ یأس و نااُمیدی در سطح جامعه ماست، به شدت نیازمند مجاهدت فرهنگی جوانان مؤمن و انقلابی به عنوان افسران جنگ نرم هستیم.

حجت الاسلام سید محمود موسوی حسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که از نگاه مقام معظم رهبری، ستون فقرات کار فرهنگی دشمن، تردید افکنی و ایجاد یأس و نااُمیدی در جامعه است، اظهار داشت: ما در برابر این رویکرد و راهبرد دشمن موظف به انجام فعالیت های فرهنگی اُمیدبخش و تحول آفرین در کشور هستیم و در این میان جریان مؤمن و انقلابی که باور به آرمان های این ملت دارد، وظیفه بسیار مهمی برعهده دارد.

وی با اشاره به این که امروز دشمن در جنگ روانی، به دنبال القای نااُمیدی در میان توده های مردم و به خصوص نسل جدید است، افزود: آن گونه که از بیانات رهبر معظم انقلاب و حقایق کنونی استنباط می شود، ما در یک جنگ بسیار سخت و پیچیده از ابعاد و زوایای مختلف قرار داریم و در این جدال دشوار، باید در زمینه های مختلف، آمادگی و هوشیاری خود را ارتقا دهیم و به خصوص بر روی ارتقای سطح آگاهی و بصیرت مردم سرمایه گذاری کنیم.

این محقق و پژوهشگر حوزوی ادامه داد: البته مدیران و کارگزاران نظام و دولت نیز در چنین شرایطی می بایست بیش از پیش با مردم همدردی و هم نوایی داشته باشند، چه آن که بدون تردید وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان و تقویت جبهه خودی لازمه مقابله با دشمن و ترفندها و توطئه های آن است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده، علیرغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی، مردم چنانچه از ناحیه مسئولان و مدیران، صداقت و یکرنگی و نیز عزم و اراده جدی برای حل مشکلات را ببینند و نیز به معنای واقعی کلمه، شاهد دوری جُستن آن ها از اشرافیت و تجمل گرایی باشند، مشکلات را تحمل کرده و با صبر و بردباری انقلابی خود، یاری گر مسئولان خواهند بود.

حجت الاسلام موسوی حسب با تأکید بر این که مردم به شدت با فساد و تبعیض و ناکارآمدی مخالف هستند و آن را برنمی تابند، گفت: مسئولان کشور به خصوص دولتمردان می بایست ضمن تلاش همه جانبه برای کاستن از حجم مشکلات، برپایه آرمان های انقلابی عمل کنند و از آن سو به معنای حقیقی، ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha