شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام  سید ضیاء الدین هاشمی

حوزه / امام جمعه آوج گفت: دشمن از نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه عصبانی است و از اینکه کشور ما به یک قدرت فرا منطقه ای تبدیل شده هراسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سیدضیاءالدین هاشمی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آوج  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، گفت: کشور ما اکنون در منطقه خاورمیانه به عنوان قدرت فرامنطقه ای قد علم کرده وبه پیروی از حماسه عاشورا در مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان برای ما توطئه ها کردند و نقشه ها ریختند و تحریم های ظالمانه روا داشتند، ولی همه این ها نقش برآب شد.

امام جمعه آوج بیان کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که با وجود محدودیت ها می توان در مقابل مشکلاتی که استکبار ایجاد کرده است، ایستاد.

حجت الاسلام هاشمی  اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، از نوجوانان دانش آموزان و طلبه تا افراد سالخورده در سایه تقویت فرهنگ وحدت و همدلی در میدان نبرد با دشمن حاضر بودند و در این راه حماسه ها ی ماندگار و فراموش نشدنی رقم زدند.  

وی ادامه داد: شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان مسئولیت پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان های انقلاب تقدیم کردند.  

امام جمعه آوج بیان کرد: دشمن از نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه عصبانی است و از اینکه کشور ما به یک قدرت فرا منطقه ای تبدیل شده هراسان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha