پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تصریح کرد: رسالت مهم بسیج طلاب، تلاش همه جانبه و خستگی ناپذیر در مسیر تحقق و تقویت حوزه انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده، طی سخنانی در دیدار مدیران و کارکنان این سازمان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به فعالیت ۹۴ گروه جهادی تحت اشراف و نظارت بسیج طلاب و روحانیون استان قم اظهار داشت: این گروه های جهادی در سال های اخیر به لطف الهی در زمینه یاری رسانی به سیلزدگان و زلزله زدگان خدمات شایان توجهی داشته اند و به خصوص امسال از آغاز شیوع کرونا تاکنون در عرصه هایی چون حضور در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان، همچنین حضور در غسالخانه ها و آرامستان ها، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی میان خانواده های محروم و بی بضاعت، تولید ماسک و لباس گان و ... بسیار درخشان ظاهر شده اند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت حدود ۹۰ پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون در سطح استان قم افزود: واقعیت آن است که ظرفیت بسیار خوبی در بسیج طلاب وجود دارد و بسیجیان عزیز و نیز گروه های جهادی ما با توانمندی های مختلف در مسیر خدمت به مردم و نظام و انقلاب هستند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به این که یکی از اصلی ترین رسالت های این سازمان، تحقق فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه انقلابی است، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همچنان که تز انقلاب از قم بوده، آنتی تز آن نیز از قم است و این فرمایش حکیمانه حضرت آقا، وظیفه ما را به عنوان طلاب و روحانیون بسیجی ساکن در شهر مقدس قم در جهت دفاع و حراست از انقلاب و دستاوردها و آرمان های آن بسیار سنگین می کند.

وی در خاتمه از حمایت های حجت الاسلام و المسلمین اکبری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان از بسیج طلاب تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم این حمایت ها به منظور تقویت بُعد خدمت رسانی به طلاب و روحانیون بسیجی شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha