پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دومین همایش بزرگ شباب المقاومة- آیت الله عیسی قاسم

حوزه/آیت الله عیسی قاسم گفت: امت انقلابی هرگز تسلیم نخواهد شد و هرگز خواسته دشمنان و دولت های مستکبر جهانی را نخواهد پذیرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم گفت: امت انقلابی هرگز تسلیم نخواهد شد و هرگز خواسته دشمنان و دولت های مستکبر جهانی را نخواهد پذیرفت.

آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با بیان اینکه عادی کنندگان روابط با اسرائیل از خطر محور مقاومت به سیاست ترامپ و نتانیاهو و ارتش آنها که دشمن قسم خورده امت عربی و اسلامی هستند، پناه برده اند، افزود: این اقدامی حقیرانه است که نشان دهنده جنایتی آشکار از ناحیه اخلاقی و دینی است.

ایشان با اشاره به اینکه خوش گمانی آنها به آمریکا و اسرائیل، اقدامی ابلهانه است و تجربه ها نشان می دهد که نباید به آنها گمان خوب برد. بیان داشت:  روزی که معادلات عرصه داخلی و جهانی تغییر یابد، آمریکا و اسرائیل دشمن کسانی خواهند بود که به آنها وعده یاری داده اند.

امت انقلابی هرگز تسلیم آمریکا و اسرائیل نخواهد شد

رهبر شیعیان بحرین تأکید کرد: امت انقلابی هرگز تسلیم نخواهد شد و هرگز خواسته دشمنان و دولت های مستکبر جهانی و دولت های عربی که تسلیم استکبار هستند را نخواهد پذیرفت. امت هرگز در برابر اقداماتی که علیه حق صورت می گیرد، ساکت نخواهد نشست.

آیت الله قاسم سرنوشت دولت های عادی ساز روابط را در گرو منفعت و مصلحت آمریکا و اسرائیل دانست.

این عالم بحرینی در بخش دیگر سخنان خود گفت: امتی که آماده شنیدن اهانت به پیامبر خود باشد، هرگز به فکر کرامت، عزّت و شرافت خود نیست و امت ما اینگونه نیست.

ایشان ادامه داد: غربی های جاهلی، به صورت های مختلف و از طریق اظهار نظر ها و کاریکاتور ها پی در پی به مقدس ترین انسان و بزرگترین پیامبر الهی اهانت و بی احترامی می کنند.

غرب از سکوت خود در برابر هجمه های وقیحانه و وحشیانه عذرخواهی کند

آیت الله قاسم بیان داشت: سیاست غربی از سکوت تشویق کننده خود در برابر تمامی هجمه های وقیحانه و وحشیانه که از ضوابط عملی و اخلاقی به دور است، عذرخواهی کند. آزادی بیان نباید تمامی مقیاس هایی که جامعه انسانی را از حیوانات جدا می کند را نابود کند.

چرا سخن گفتن از جنایت های صهیونیست ها و فساد یهودی ها ممنوع است

این عالم شیعه در پایان گفت: چرا از آزادی بیان در تمسخر اسلام و افترای وقیحانه علیه حضرت رسول اکرم (صلّی الله علیه و آله وسلم) استفاده می شود، امّا آزادی بیان و سخن گفتن از جنایت های صهیونیست ها و فساد ها و رسوایی های بزرگ یهودی ها ممنوع است؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha