شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
افراد ناشناس پنجره مسجد در بوسنی و هرزگوین را شکستند

حوزه/ فرد یا افراد ناشناسی شبانه به مسجدی در شهر بیه لینا در بوسنی و هرزگوین حمله کرده و پنجره این مسجد و نمازخانه مرتبط با آن را شکستند. پلیس تحقیقاتش را آغاز کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از فرد ناشناسی اقدام به شکستن پنجره مسجد شهر بیه لینا، در شمال شرقی بوسنی و هرزگوین کرده است.

عصر روز یکشنبه اداره پلیس بیه لینا، پنجمین شهر بزرگ بوسنی و هرزگوین اعلام کرد که فرد  یا افراد ناشناسی اقدام به شکستن پنجره مسجد آتیک در کرده اند و پنجره یک ساختمان دیگر متعلق به مسجد کرده اند.

این حادثه در طول شب اتفاق افتاده و به پلیس دیروز ساعت ۱۱:۲۴ صبح گزارش شده است. پلیس اعلام کرده که تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و دادستان وقت نیز در جریان امور قرار گرفته است.

عدی عثمان وییچ، موذن مسجد که پس از حادثه از شکسته شدن پنجره های مسجد مطلع شده گفت: این خسارت ها به احتمال زیاد شب گذشته وارد شده اما من و اعضای مسجد صبح متوجه حادثه شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما احتمالا به دلیل روشنایی زیاد بالای پنجره ها امروز صبح زود متوجه حادثه نشدیم اما من در حوالی ساعت ۱۰ دریافتم که یک پنجره در مسجد و یک نمازخانه که درست در کنار مسجد واقع شده شکسته شده اند و در ادامه به پلیس زنگ زدم.

عثمان وییچ افزود: ما نمی خواستیم پیش از آمدن نیروهای پلیس مسجد را باز کنیم تا اینکه پلیس از راه رسید و گزارش رسمی نوشت. و به خاطر اصرار شدید من و از آنجایی که این مسجد یک اثر تاریخی ملی محسوب می شود پذیرفتند که بعدا یک بازرس با تیم بازرسی بیایند و تحقیقات کاملی در رابطه با این حادثه انجام دهند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha