پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آغاز توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی در اهواز

حوزه/ رئیس شورای جهادی ناحیه ویژه بسیج شهرستان قم از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به همت بسیجیان و گروه های جهادی این ناحیه همزمان با شب ۲۸ صفر در قم خبر داد.

مهرنام رحمانی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: در راستای اجرای فاز سوم مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه(دهه آخرصفر) به همت ۳۲ حوزه مقاومت بسیج ناحیه ویژه شهرستان قم و گروه های جهادی آن ها، حدود ۵ هزار بسته معیشتی تهیه شده و میان خانواده های محروم و کم بضاعت استان توزیع می شود.

وی افزود: این مراسم با حضور سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و برخی از مسئولان استانی در مصلی قدس قم برگزار می شود و ان شاءالله همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) این تعداد بسته معیشتی میان خانواده های محروم در راستای برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه توزیع می گردد.

این جهادگر بسیجی همچنین گفت: شرایط جامعه به خصوص در سال جاری می طلبد که کمک و همدلی مؤمنانه صرفاً منحصر به ایامی چون ماه محرم و صفر نشود بلکه در طول سال به شکل های مختلف تداوم داشته باشد و در این باره البته نیازمند همراهی مردم و خیرین و جهادگران هستیم تا ان شاءالله در جهت لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از سختی های گذران معیشت در این مقطع سخت آن هم برای خانواده محروم و مستمند به سهم خود بکاهیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha